3 Maart - Reisverslag uit Roncesvalles, Spanje van Anja Francissen - WaarBenJij.nu 3 Maart - Reisverslag uit Roncesvalles, Spanje van Anja Francissen - WaarBenJij.nu

3 Maart

Blijf op de hoogte en volg Anja

03 Maart 2015 | Spanje, Roncesvalles

Vanmorgen werd ik wakker met knallende hoofdpijn, denk van de spanningen van gisteren. Was gisteren zo vreselijk zwaar. Vandaag zijn we het grootste gedeelte wel over de weg moeten lopen ivm lawine gevaar. Hoe hoger we kwamen hoe kouder en hoe meer sneeuw er lag. Maar al bij al viel het voor mij vandaag best wel mee. Toen mijn hoofdpijn weg was heb ik best fijn gelopen 700 meter gestegen. Vanavond slaap ik samen met Agnes in een tweepersoonskamer, dat is in een keert wel heel erg luxe!!! Agnes had het erg moeilijk in de slaapzaal dus zijn we samen naar het hotel gegaan. We hebben eerst uitgebreid een douche genomen en toen de was gedaan, anders hebben we morgen geen schone sokken meer, zit nu samen met Jan ( de gids) en Agnes in de bar aan een wijntje. Na de mis kunnen we pas eten, de gids heeft het camino menu al gereserveerd voor 8 uur (wat best wel laat is) we gaan namelijk om 10 uur slapen.
Het eten is echt niet lekker, eerst soep en daarna een soort schnitsel met frietjes ( de frietjes lijken op eigen gemaakte frietjes die maar een keer zijn gebakken heel vet, nat slap en wit) en als toetje yochurt.

• 03 Maart 2015 - 19:38

Mama:

Dag Anja. Fijn dat het vandaag iets beter ging .komt de hoofpein. Door de hoogte Of was het noch van gisteren. Morgen gaat het zeker beter,, Anja
    Vergeet niet te genieten do niets waar je spijt van krijgd
    Groetjes aan iedereen papa

Hoy Anja
    Leuk dat je iets laat horen we waren benieuwd hoe het vandaag was.
    Wat is er met die mis.
    Wij gaan morgen op Eva passen die is vandaag geopereerd aan de oogjes Leiden
    Anja morgen succes leuk dat je een twee persoons kamerhebt is Agnes dat kleine donkere vrouwtje groetjes mama