8 maart - Reisverslag uit Los Arcos, Spanje van Anja Francissen - WaarBenJij.nu 8 maart - Reisverslag uit Los Arcos, Spanje van Anja Francissen - WaarBenJij.nu

8 maart

Blijf op de hoogte en volg Anja

08 Maart 2015 | Spanje, Los Arcos

8 maart

2dagen slechte Wifi en eigenlijk ook niet zo veel puf over om te schrijven. Vandaag was het een korte wandeling van ongeveer 10 km eigenlijk een halve rustdag, maar eenmaal aangekomen in het dorpje was alles gesloten we konden nog net een kop koffie bestellen.
Volgende dorp was 12 km verderop, dus besloten we met de taxi te gaan. Ben nu in Los Arcos in een leuke herberg, met leuke Duitsers die deze herberg runnen. Een jonge kwam vragen of we was hadden voor 7 euro zou hij alles wassen en drogen, ik was in eens wel snel. Heerlijk al mijn kleren gewassen. Normaal gesproken ben ik meestal de laatste.
De andere zijn gewend rugzak in en uit te pakken, maar elke keer dat je hem inpakt moeten de zware dingen onderin dus moet elke keer alles eruit. Maar het gaat gelukkig steeds sneller ( vooral smorgens is dat belangrijk anders moet iedereen wachten. Ook douchen is een vak apart, en je moet vooral geen smetvrees hebben. Je uit kleden in een douche, kleren in een zakje doen, wassen evt meteen je ondergoed en sokken wassen en dan weer aankleden. Vandaag kwamen we bij een klooster bodegas irache waar ze naast de waterkraan een wijn kraan hadden ( helaas was dat rond 11 uur een beetje vroeg dus) toen ik daar aan kwam vroeg Gre meteen is Agnes niet bij jou? Nee ik kwam als laatste de berg op gesukkeld. De Gids stond al wijn te tappen in al zijn flesjes en miste niemand, Sikke zette het op een lopen om Agnes te zoeken en ik belde haar. Ook de Gids begon snel richting sikke te lopen om Agnes te zoeken. Toen ik haar an de telefoon kreeg had ze nog niets in de gaten, was gewoon een verkeerde pijl gecolgd. Sikke en de gids vonmden haar gelukkig snel en waren we weer compleet.

  • 08 Maart 2015 - 15:53

    Mama:

    HOY Anja
    Het gaat een beetje moeilijk niet valt ook niet mee met die bergen en dalen.
    Wij lopen in gedachten mee daar heb niet zo veel aan,maar toch een klein beetje steun ?
    Anja hou de moed erin(als het kan)
    veel liefs mama



  • 08 Maart 2015 - 16:02

    Papa:


    Anja. Nog een berichje van mij

    Ik hoop dat je er morgen beter voor staat

    Probeer je zinnen te verzetten

    En alles kan maar niets moet kusjes papa

  • 09 Maart 2015 - 11:45

    Joke Vermeij:

    Go, An dat ik niet verwacht dat je zelfs sneeuw zou tegenkomen op je reis. Super topper veel succes.

    Groetjes

    Joke

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Anja

Reislustige wandelaar die vanwege de voettocht naar Santiago de Compostela hier een profiel heeft aangemaakt. Bedankt voor jullie belangstelling om mij hier te volgen xxx

Actief sinds 22 Jan. 2015
Verslag gelezen: 162
Totaal aantal bezoekers 24369

Voorgaande reizen:

22 Januari 2015 - 31 December 2015

Mijn eerste reis

01 Maart 2015 - 15 April 2015

Camino de Santiago de Compostela

Landen bezocht: