11 Maart - Reisverslag uit Ventosa, Spanje van Anja Francissen - WaarBenJij.nu 11 Maart - Reisverslag uit Ventosa, Spanje van Anja Francissen - WaarBenJij.nu

11 Maart

Blijf op de hoogte en volg Anja

11 Maart 2015 | Spanje, Ventosa

Gisteravond om 10 uur de lamp uitgedaan en geslapen tot vanmorgen 8.30 uur, bijna geen pijn gehad aan mijn knie vannacht. Omdat de groep al vertrokken was en ik langer mocht blijven heb ik lekker wat getuttelt. Echt even alleen zijn is dan ook wel weer een keer heel fijn hoor. Was alleen jammer dat toen ik onder de douche stond en net lekker mijn haar had gewassen het water ineens ijskoud was, maar dat hoort ook weer bij een camino. Om 13.00 uur gaat de bus naar Ventosa dus alle tijd voor koffie en een lekker broodje. Toen ik op een stoepje in het park zat te wachter kwam er een heel oud mannetje aan die vertelde dat hij de Camino 70 jaar geleden toen hij 25 was ook had gelopen. Ook kwam ik een Australisch stel tegen wat met de bus verder ging omdat hij zijn been had geblesseerd, was echt zielig ze wilde niet opgeven maar het was einde Camino volgens de dokter. Onze auberge San Satunino is echt schattig Spaans huisje met een tuintje.

Morgen ga ik weer lopen, heb wel geregeld dat mijn rugzak gehaald word (dit om mijn knie te ontlasten) en dan moet het goed gaan

• 11 Maart 2015 - 19:56

Mama:

Anja ik hoop dat het morgen goed gaat met lopen.
    Laat je iets weten als je er bent we zijn zeer benieuwd succes morgen
    Groetjes papa mama xxx

• 11 Maart 2015 - 19:59

Mama:

Huisje ziet er erg leuk uit

Mama