18 Maart - Reisverslag uit San Millán de Yécora, Spanje van Anja Francissen - WaarBenJij.nu 18 Maart - Reisverslag uit San Millán de Yécora, Spanje van Anja Francissen - WaarBenJij.nu

18 Maart

Blijf op de hoogte en volg Anja

18 Maart 2015 | Spanje, San Millán de Yécora

Heerlijk uitgeslapen, lekker broodjes met iberico ham en monchega kaas gegeten in een heel leuk koffiehuisje. Samen de Catedraal van Burgos bezichtigd. Wat een pracht en praal!!! Slenteren door de straatjes, hapje hier hapje daar, wijntje hier wijntje daar en vooral genieten van elkaar.

Morgenvroeg om 8 uur bij de kerk afgesproken, Jan gaat weer naar huis (maar het was heerlijk om 38 uur samen te zijn) zal Jan vreselijk gaan missen.
Alle kleren zijn gewassen, Jan heeft een aantal dunnere kledingstukken meegebracht en krijgt de zwaardere mee terug. Hopelijk gaat het niet weer sneeuwen Hi Hi...... Ook mijn eigen 2e stok heeft Jan meegebracht ( heb ik 2 dezelfde) goed voor mijn knieën en fijn voor mijn handen) dat betekent dat ik morgen mijn (stok die ik hier gekocht heb) aan een pelgrim ga geven waarvan ik denk dat hij hem nodig heeft.

  • 19 Maart 2015 - 09:54

    Maria:

    Hoi Anja,

    Wat mooi wat jij allemaal mee maakt en knap van je dat je zo doorzet. Dit is een belevenis die je nooit meer vergeet.

    We wensen je nog veel mooie momenten toe en geniet van al het moois dat je tegen komt.

    Super Anja, lieve groetjes Tejo , Maria.


  • 19 Maart 2015 - 19:16

    Anet:

    Hoi Anja, leuk voor je dat Jan is geweest.
    En nu weer verder je kunt het en ik mis je met ruzzele.
    Eerst wandelen en dat komt wel weer succes je kunt het!!!

  • 23 Maart 2015 - 09:52

    Pico Forman:

    Wat ben je toch een kanjer Anja !!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Anja

Reislustige wandelaar die vanwege de voettocht naar Santiago de Compostela hier een profiel heeft aangemaakt. Bedankt voor jullie belangstelling om mij hier te volgen xxx

Actief sinds 22 Jan. 2015
Verslag gelezen: 177
Totaal aantal bezoekers 24378

Voorgaande reizen:

22 Januari 2015 - 31 December 2015

Mijn eerste reis

01 Maart 2015 - 15 April 2015

Camino de Santiago de Compostela

Landen bezocht: