21 Maart - Reisverslag uit San Millán de Yécora, Spanje van Anja Francissen - WaarBenJij.nu 21 Maart - Reisverslag uit San Millán de Yécora, Spanje van Anja Francissen - WaarBenJij.nu

21 Maart

Blijf op de hoogte en volg Anja

21 Maart 2015 | Spanje, San Millán de Yécora

Heerlijk geslapen (echt een aanrader) met vreselijk lieve mensen die ons echt verwende. De eigenaresse was vanmorgen al druk in de weer om ons ontbijt te maken, verse tortilla warme toast en stokbrood, kaas, ham, worst en nog veel meer. Een pittige wandeling vandaag met 2 stevige heuveltjes en heel veel lange paden. De eerste heuvel was met een stijging van 12% en daarna een daling van 18%. Dalen is best opletten met mijn knieën (loop van links naar rechts over het pad (lijk wel dronken) om maar niet naar beneden te hoeven lopen. En dan goed opletten met al die kiezels waar je je voeten neer zet. Het waaide erg hard vandaag, soms als de wind op je rug stond was dat wel fijn. 22.6 km en dan bereiken we Boadille del Camino een klein dorpje, onze herberg heet Albergue Municipal (9 euro) en is voor Pelgrims begrippen wel ok. De douche is erg klein, aankleden in de douche staande op slippers gaat wel steeds makkelijker maar is niet echt mijn ding. We hebben een eigen zaaltje voor ons zessen. Maar eigenlijk maakt het aantal niet zo veel uit ( er zijn er altijd die snurken of andere geluiden maken) zitten nu beneden aan een wijntje. In Burgos had ik Iberco ham gekocht en due is nu lekker bij de wijn. Voor vanavond hebben we hier een Pelgrimsmenu gereserveerd waar ik eigenlijk gezien de keuken niet zo veel van verwacht.

• 21 Maart 2015 - 16:29

Papa:

Anja je vader.
    Fijn dat je zo code geslapen hebt nog belangrijker goed gegeten
    Dat is de ondergrond voor het lopen wij vinden dat je er heel goed. Inziet
    Jestraald op de. Foto s
    Ook aan je mail s. Is je. Plezier af te leezen
    Maar voor ons ben je een grote kanjer
    Anja nog een fijne avond
    De groete aangedreven. Papa en. Mama. Xxxxxx

• 21 Maart 2015 - 17:43

Papa:

Met pa
    Anja ik heb twee schrijf fouten gemaakt de eerste regel staat wcode. Moet zijn
    Goed. Geslapen.

En de laatste regel moet zijn

De groete. Aan iedereen

• 21 Maart 2015 - 23:19

Joost:

leuk die verhalen te lezen, zet hem op! X