22 Maart - Reisverslag uit San Millán de Yécora, Spanje van Anja Francissen - WaarBenJij.nu 22 Maart - Reisverslag uit San Millán de Yécora, Spanje van Anja Francissen - WaarBenJij.nu

22 Maart

Blijf op de hoogte en volg Anja

22 Maart 2015 | Spanje, San Millán de Yécora

Gisterenavond in de Albergue Municipal was het erg koud, het Pelgrimsmenu was best oké bruine bonensoep en vis met salade, En erg gezellig met al die Spanjaarden om ons heen (veel Spanjaarden lopen de camino in de weekenden) onze tocht van vandaag zou 21,5 km zijn maar doordat in het plaatsje niets open is lopen we door naar Carrion de los Condes 5,6 km verder 27,1km is best wel ver. Maar we hebben een slaapplaats nodig noor de nacht dus er zit niets anders op. Het was een lange erg winderige tocht, inmiddels extra buf en muts gekocht zo koud is het. Toen we na 21, 5 km koffie gingen drinken bleek er wel een hostel open te zijn maar doordat de bagage van Leny al doorgestuurd was naar Carrion de los Condes moesten we wel doorlopen. Eenmaal aangekomen zijn we naar het Espiritu Santo klooster gegaan en we kregen er een slaapplaats (te schattig) kijk maar naar de foto's. Ze hadden een wasmachine en droger, dus zit nu te wachten tot mijn was klaar is en dan gaan we eten.

• 22 Maart 2015 - 19:40

Mama:

HOY Anja

Vandaag veel km gemaakt zie ik is ook wel fijn dat je was kan doen,
    Het is nog al koud hier ook we hebben de verwarming op23gr staan dus het is niet echt lente Anja voor morgen veel succes met lopen veel liefs papa mama

• 22 Maart 2015 - 20:38

Anet Ista:

Hoi Anja, goed bezig ga zo door ik doe het je niet na je kent mijn slogan GO 4 IT☀️