24 Maart - Reisverslag uit San Millán de Yécora, Spanje van Anja Francissen - WaarBenJij.nu 24 Maart - Reisverslag uit San Millán de Yécora, Spanje van Anja Francissen - WaarBenJij.nu

24 Maart

Blijf op de hoogte en volg Anja

25 Maart 2015 | Spanje, San Millán de Yécora

Leny is jarig vandaag en omdat ze pijn heeft aan haar scheenbeen gaat ze niet lopen. Ze gaat met de bus naar onze eindbestemming. Wij gaan Op weg naar Dahagun 22.4 km verderop, met 4 Dorpjes onderweg. We liepen best in een stevig maar goed tempo met ons vijven over de paden. Het was in het begin heel erg koud, maar in de middag hadden we zelfs even zon. Op het moment dat we onze jassen en dassen uit wilde doen begon het weer te waaien en werd het snel weer koud. Toen we in Dahagun aankwamen zat Leny daar op het pleintje buiten in de kou te wachten met haar koffer. Ze ging naar een dokter en bleek een ontsteking te hebben en mag niet verder lopen. De gids gaat morgen met haar Naar Leon en brengt haar naar de bus naar Madrid, ticket is overgezet. Wij gaan morgen met ons vieren lopen. Nu slapen we voor het eerst niet op dezelfde plaats. Leny , Agnes en ik slapen in een hostel hier midden in het centrum. De gids, Gre en Sikke slapen in een Auberge op 15 minuten lopen. Dit omdat bijna alles vol zat. Maar dat is prima. We hebben vanavond in een plaatselijk barretje gegeten. Ik had gamba's echt heerlijk!!!!

• 25 Maart 2015 - 17:04

Fieke:

Hoi Anja,
    Wat leuk om via jouw verhalen toch nog een beetje mee te lopen met je. Wat een onvergetelijke ervaring. Blijf berichtjes plaatsen!

• 25 Maart 2015 - 17:09

Loes:

Hoi Tante Anja,

ZET M OP!! Je bent super goed bezig
    Liefs

• 25 Maart 2015 - 17:23

Mama:

Hoy Anja je schiet lekker op bent over de helft wat vervelend van dat leni niet verder kan.
    Heb je gehoord van dat vliegtuig ongeluk honderd acht veertig doden, waarvan een nederlander(meisje uit Deurne) heel erg was pas20

Groetjes papa mama