26 Maart - Reisverslag uit San Millán de Yécora, Spanje van Anja Francissen - WaarBenJij.nu 26 Maart - Reisverslag uit San Millán de Yécora, Spanje van Anja Francissen - WaarBenJij.nu

26 Maart

Blijf op de hoogte en volg Anja

26 Maart 2015 | Spanje, San Millán de Yécora

Heelijk gegeten gisterenavond, ze hadden echt lekker voor ons gekookt. Artisjok met ham, tomaat met mozzarella en een pasta met groente, zoveel groente hebben we al een tijdje niet meer gehad. Vanmorgen gingen we er ontbijten ze zou pannenkoekjes voor ons bakken, en omdat het volgende dorpje 13 km verder was heeft ze ook een lekker broodje met gebakken ei gemaakt zodat we iets hadden voor onderweg. Het was een lange weg, maar het waaide minder hard dan gisteren. Even wat regen maar ook dat was snel over. Het lopen ging best makkelijk vandaag. Toen kwamen we aan in Reliegos waar ook de bekende Elvis bar is. Deze bar en barman is ook zien in de film "The Way" iedereen heeft er iets op de muur geschreven. De barman staat achter de bar te roken met overal om hem heen het niet roken teken. We dronken er een kopje koffie en gingen verder

• 26 Maart 2015 - 17:31

Helena :

Hoi Anja,

Wat leuk om je zo te kunnen volgen op je route. Je bent al zo'n eind op weg, echt stoer! Ik wens je veel mooie avonturen toe op de rest van je pad naar Santiago! En ik blijf lezen, hoor :)

Groetjes uit (koud en regenachtig) Amsterdam,
    Helena

• 26 Maart 2015 - 18:00

Papa:

Fijn Anja dat het weer redelijk is .

We vonde de foto van Elvis huis Kleurrijk

Ik heb begrepen dat het eten. Vandaag instekend was

Dat is heel fijn

Anja. Blijf gezond. En loop leker.

Groetjes. Van. Mama en van. Mij

• 27 Maart 2015 - 16:13

Marianne:

Hoi Anja,

Nu ook jouw blog eens opgezocht. Ik heb de verhalen van afgelopen week gelezen. wat een koud weertje. Heb je je dikke jas nog daar of is die met Jan teruggegaan. Mooie grappige foto van jou in je poncho aan het picknicken. Ziet er niet echt comfortabel uit.

Komt Jan nog in leon?

groeten