29 Maart - Reisverslag uit Villar de Mazarife, Spanje van Anja Francissen - WaarBenJij.nu 29 Maart - Reisverslag uit Villar de Mazarife, Spanje van Anja Francissen - WaarBenJij.nu

29 Maart

Blijf op de hoogte en volg Anja

29 Maart 2015 | Spanje, Villar de Mazarife

Kort geslapen zomertijd, maar ook spanjaarderden die maar door bleven kwebbelen. Ik weet niet hoeveel er op de kamer naast ons lagen maar het leken er heel veel. Ontbeten beneden in de kelder, toen vroeg Agnes of ik even wat crème op haar schouderbladen wilde doen. Ik schrok, heel rood en warm. Waarschijnlijk ontsteking. Besloten om rugzak na te laten bezorgen en toch te gaan lopen, ging best wel goed. Vandaag is het zondag maar morgen gaat ze even Naar een dokter. Zonder rugzak lopen scheelt dan toch wel veel. De rugzak weegt ongeveer 10 kg met eten en drinken erin, en de ene dag lijkt dat niet zo veel maar de andere dag lijkt dat in een keer eens zo zwaar. Maar daar heeft iedereen last van. Ik had vandaag allerlei pijntjes, eerst mijn knie, toen mijn schouder en daarna mijn enkel. Nu zit ik buiten in de zon en voel niets meer. Gelopen over een zeer heuvelachtige weg ( ja... De hoogvlaktes gaan langzaam weer naar de echte bergen toe). Het weer was echt heerlijk, nog wel fleece nodig, maar als het zo doorgaat kan die ook snel uit. DIT IS ZOALS IK DE CAMINO BEDOELD HAD!!!!!! We Kwamen 2 keer een stel tegen op een paard, mooi om te zien (ook al ben ik een beetje bang van paarden) Heb vandaag 23 km gelopen

  • 29 Maart 2015 - 17:29

    Mama:


    Lekker weertje om te lopen, die pijntjes overal is niet echt fijn maar als je s,nachts maar kan herstellen want je moet de volende dag toch weer verder Anja morgen veel succes
    groetjes papa mama

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Anja

Reislustige wandelaar die vanwege de voettocht naar Santiago de Compostela hier een profiel heeft aangemaakt. Bedankt voor jullie belangstelling om mij hier te volgen xxx

Actief sinds 22 Jan. 2015
Verslag gelezen: 313
Totaal aantal bezoekers 24381

Voorgaande reizen:

22 Januari 2015 - 31 December 2015

Mijn eerste reis

01 Maart 2015 - 15 April 2015

Camino de Santiago de Compostela

Landen bezocht: