30 Maart - Reisverslag uit Villar de Mazarife, Spanje van Anja Francissen - WaarBenJij.nu 30 Maart - Reisverslag uit Villar de Mazarife, Spanje van Anja Francissen - WaarBenJij.nu

30 Maart

Blijf op de hoogte en volg Anja

30 Maart 2015 | Spanje, Villar de Mazarife

24.00 uur klaar wakker, ben mijn oordopje kwijt (het lijkt wel of iedereen snurkt) zoeken met mijn lampje van de iPhone maar nee kan het niet vinden. En ja om 6 uur werd ik wakker en lag ik op mijn oordopje, gelukkig heb ik het weer gevonden. Is goed voor mijn nachtrust. 7 uur eruit, hup.... Slaapzak opvouwen en in zakje proppen, aankleden, rugzak leegmaken zware spullen onderin daarop de kleding en om 7.30 uur ontbijten. 8 uur wilde we zoals altijd betrekken maar bleek de deur gesloten te zijn en konden we er niet uit. Maar uiteindelijk werd de sleutel gevonden en konden we weer gaan lopen

  • 30 Maart 2015 - 17:44

    Mary:

    Haha Anja, hoop dat je er straks om kunt lachen, ik nu in ieder geval wel, Je kan straks nog een boek gaan schrijven over deze reis. Succes voor de komende twee weken, dikke knuffel. Mary

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Anja

Reislustige wandelaar die vanwege de voettocht naar Santiago de Compostela hier een profiel heeft aangemaakt. Bedankt voor jullie belangstelling om mij hier te volgen xxx

Actief sinds 22 Jan. 2015
Verslag gelezen: 197
Totaal aantal bezoekers 24370

Voorgaande reizen:

22 Januari 2015 - 31 December 2015

Mijn eerste reis

01 Maart 2015 - 15 April 2015

Camino de Santiago de Compostela

Landen bezocht: