7 April - Reisverslag uit Guntín, Spanje van Anja Francissen - WaarBenJij.nu 7 April - Reisverslag uit Guntín, Spanje van Anja Francissen - WaarBenJij.nu

7 April

Blijf op de hoogte en volg Anja

07 April 2015 | Spanje, Guntín

Gisterenavond kwam ik erachter dat 2 van mijn geluksbedels van mijn rugzak waren gehaald. De heilige St Antonius uit Rome die ik van mijn ouders had gekregen voor vertrek. En de Reis Budha die ik van mijn collega's had gekregen. Ik was er echt een beetje van ondersteboven. Wie doet dat nu? Ze horen echt aan mijn rugzak na 5 weken. Vanmorgen voelde ik me niet lekker, gisteren kon ik al niet eten en vanmorgen kwam alles er meteen uit. Ben toch gestart op weg naar Ferreiros maar na ongeveer 10 km te hebben gelopen besloot ik om samen met Agnes naar de grote weg te lopen en een lift naar het volgende dorpje proberen te krijgen. Nou, na even lukte het om iemand te laten stoppen en in ons beste Spaans vroegen we of we mee mochten rijden omdat ik ziek was. Dat mocht, hij bracht ons zelfs recht naar het ziekenhuis (dat was nou ook weer niet nodig Hi Hi Hi). We hebben een taxi genomen naar Ferreiros en ik ben meteen naar bed gegaan. Iedereen is nu eten maar ik kan niet eens aan eten denken. Na een droog koekje een uur geleden ging het meteen weer fout. Ik denk dat ik een virus heb overgekregen van Agnes die had vorige week ook zoiets. Of ik heb heimwee, of mijn lichaam probeert me op een nieuwe manier te vertellen dat het een beetje veel is geweest de laatste 5 weken. Ik weet het ook niet. Ga zo weer proberen te slapen en dan hoop ik dat het morgen over is.