14 Maart - Reisverslag uit Tosantos, Spanje van Anja Francissen - WaarBenJij.nu 14 Maart - Reisverslag uit Tosantos, Spanje van Anja Francissen - WaarBenJij.nu

14 Maart

Blijf op de hoogte en volg Anja

14 Maart 2015 | Spanje, Tosantos

Vandaag eerst lekker ontbeten in ons huisje, de eigenaresse had dat vanmorgen al op tafel gezet. Daarna warm aangekleed ( ik lijk wel een worstje, zoveel laagjes) de route vandaag is van dorpje naar dorpje en dat is wel leuk. In het 2e dorpje gingen we koffie drinken bij een vrouwtje wat eieren voor ons ging bakken, dit was donativo betekend dat je geeft wat je kunt missen. Er was alleen geen kachel dus het was er net zo koud als buiten. Tijdens het lopen waaide het zo hard dat we af en toe bijna niet voorruit kwamen of dat je stokken ineens naar een andere kant gingen. Mijn handen waren zo koud, maar ik moest natuurlijk mijn stokken wel vasthouden. Later bij aankomst hier een paar handschoenen gekocht. 3 van de anderen hebben de warme kleren en handschoenen al doorgestuurd naar Santiago omdat ze dachten toen het zonnetje ging schijnen dat we ze niet meer nodig zouden hebben. Ik had ook bijna mijn jas doorgestuurd, maar gelukkig toch niet gedaan. Het laatste stuk was heel lang er keek geen einde aan te komen. Het was dan w eindelijk vlak, maar kilometers langs de snelweg in de wind was niet echt leuk. We Hebben net een keurige slaapplaats gevonden ( 1 kamer met 3 stapelbedden) en zijn allemaal een middag dutje gaan doen. We slapen trouwens erg veel gaan tussen 21.00 en 22.00 uur slapen en staat meestal om 7.00 uur op, dat is best lang he..... In 19.00 uur gaan we in het dorpje bij een barretje een pelgrimsmenu eten.

• 14 Maart 2015 - 18:31

Mama:

fijn er zit weer een dag op.
    En goed gelopen .
    Anja ga lekker eten (wij zijn van middag bij denzel op verjaardag geweest zijn net thuis was heel gezellig) Groetjes papa mama