8 April - Reisverslag uit Guntín, Spanje van Anja Francissen - WaarBenJij.nu 8 April - Reisverslag uit Guntín, Spanje van Anja Francissen - WaarBenJij.nu

8 April

Blijf op de hoogte en volg Anja

08 April 2015 | Spanje, Guntín

Vanacht echt heel erg ziek geweest en daarom vanmorgen besloten om niet te lopen (vind ik wel heel erg nu het einde in zicht is). Heb een kopje thee genomen en zat buiten te wachten op de taxi.
Er kwam een oud Spaans vrouwtje voorbij gelopen, ze keek me aan ging van het pad af en kwam naar me toe. Ze ging voor me staan legde haar handen op mijn hoofd en zei iets in het Spaans (Ik dacht echt wat gebeurd er nu) en keek schijnbaar ook heel vragend. Een Spaans meisje wat naast me zat zei dat het nu wel snel over zal gaan (had het vrouwtje gezegd). Ik zat daar echt een beetje suffig en onder de indruk van wat er gebeurd was. Het vrouwtje was al doorgelopen. Meteen kwam de taxi en moest ik mijn rugzak en stokken pakken. Toen ik eenmaal goed en wel in de taxi zat met mijn plastic zakje al mijn hand, dacht ik het gaat eigenlijk best goed. Nu een uur later denk ik als ik bij de groep kon komen zou ik meelopen, echt ongelooflijk hè.... Hoort misschien ook wel echt bij de Camino! Zit nu bij Alberge O Cruceiro in Ventas de Naron buiten op het terras met een kopje thee en heb zelfs stokbrood met kaas gegeten. Het is hier wel heel leuk zitten, van alle kanten komen pelgrims aangelopen, drinken een kop koffie of zoeken een slaapplaats.

  • 08 April 2015 - 20:12

    Mama:


    HOY Anja wat jammer dat we vandaag niet thuis waren toen je belde.Ikwas gisteren een beetje ongerust omdat we voor de eerste keer helemaal niks gehoord hadden.
    Ik staks jan gebeld om te horen wat er was maar ik hoor dat het weer beter gaat en dat je morgen weer gaat lopen succes morgen groetjes papa mama xxxx

  • 08 April 2015 - 20:17

    Mama:



    Krijg net dat berichtje van gisteren binnen mama

  • 08 April 2015 - 21:31

    Marianne:

    Hallo Anja,

    Wat ene bijzonder verhaal. Je maakt wat mee opd e camino. Lekker dat je morgen weer op pad kan. De teller staat onder de 100 km. Nog vier dagen.
    Wanneer komt "jouw" Jan naar Santiago? Staat hij op ej te wachten.

    MArianne

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Anja

Reislustige wandelaar die vanwege de voettocht naar Santiago de Compostela hier een profiel heeft aangemaakt. Bedankt voor jullie belangstelling om mij hier te volgen xxx

Actief sinds 22 Jan. 2015
Verslag gelezen: 199
Totaal aantal bezoekers 24405

Voorgaande reizen:

22 Januari 2015 - 31 December 2015

Mijn eerste reis

01 Maart 2015 - 15 April 2015

Camino de Santiago de Compostela

Landen bezocht: