2 Maart - Reisverslag uit Luzaide, Spanje van Anja Francissen - WaarBenJij.nu 2 Maart - Reisverslag uit Luzaide, Spanje van Anja Francissen - WaarBenJij.nu

2 Maart

Blijf op de hoogte en volg Anja

02 Maart 2015 | Spanje, Luzaide

Mijn rugzak wat beter georganiseerd, heb nu alles wat ik onderweg nodig kan hebben beter binnen handbereik. De anderen hebben dit allemaal al vaker gedaan, krijgen de slaapzak makkelijk weer in de zak, hangen de was aan het bed te drogen, en kopen brood en kaas op de markt voor onder weg. Ik doe ze maar gewoon na. Iedereen is erg behulpzaam.
Ook op de slaapplaatsen, geven ze echt advies hoe te lopen, waar het gevaarlijk is, waar je eventueel kunt eten onderweg of niet, voor morgen gaf ze net door dat er een flink stuk weg is afgesloten (gevaar voor stenen die naar beneden komen) dus nemen we een andere (langere) route morgen.

  • 02 Maart 2015 - 22:42

    Mama:

    Hou Anja wel leuk dat de mensen zo behulpzaam zijn.slaap van nacht lekker en goed eten zegt ons pap leuk dat je nog even iets hebt laten horen wel te rusten. Papa mama

  • 03 Maart 2015 - 14:57

    Caminofrans:

    Ola Anja,
    Je bent nu net begonnen met je een skoon paad van zo'n 678 km vana SJPdP naar SdC. Je zal merken dat het lekker rustig is, in de zomer is het hier file :-)
    Ik wens oe een goe paad toe.
    Gegroet,
    Caminofrans

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Anja

Reislustige wandelaar die vanwege de voettocht naar Santiago de Compostela hier een profiel heeft aangemaakt. Bedankt voor jullie belangstelling om mij hier te volgen xxx

Actief sinds 22 Jan. 2015
Verslag gelezen: 181
Totaal aantal bezoekers 24423

Voorgaande reizen:

22 Januari 2015 - 31 December 2015

Mijn eerste reis

01 Maart 2015 - 15 April 2015

Camino de Santiago de Compostela

Landen bezocht: