5 Maart - Reisverslag uit Primer Ensanche, Spanje van Anja Francissen - WaarBenJij.nu 5 Maart - Reisverslag uit Primer Ensanche, Spanje van Anja Francissen - WaarBenJij.nu

5 Maart

Blijf op de hoogte en volg Anja

05 Maart 2015 | Spanje, Primer Ensanche

Vanmorgen vroeg vertrokken, beetje koud maar door het lopen snel genoeg lekker. Lopen ging heel erg goed, alleen liepen we eerst een dorpje voorbij (ivm koffie) volgende dorpje bar gesloten, dus geen koffie onderweg. Op een gegeven moment was de weg ingestort en moesten we erlangs eerst naar benden en daarna omhoog klimmen (was eigenlijk niet te doen) ik ben uiteindelijk met behulp van Sikke en Gre bovengekomen maar vraag me niet hoe...
De anderen vonden een makkelijker stukje, en zo konden we weer verder lopen over de smalle paadjes. Met die klimpartij heb ik te veel energie gebruikt, daarna ging het wandelen een stuk moeilijker. Nu ga ik zo even boodschappen doen ( anders heb ik morgen geen ontbijt en onderweg geen eten) misschien kun je onderweg niks kopen en dan heb je ook niks. De foto's zijn van de klimpartij, en op de brug bij Pamplona.

  • 05 Maart 2015 - 18:14

    Papa:

    Anja vandaag weer een flinke opstakel

    Maar daar bende ook weer doorheen gekomen.

    iklas dat je eten kochtvoor onderweg dat is heel slim

    Het is ook gezien dat het goed gaat onderling

    Anja rust goed uit dan kusje morgen er weer flink tegenaan

    Groetjes. Papa. En van mama

  • 05 Maart 2015 - 20:14

    Mama:

    HOY ANJA

    ik zie net op het nieuws dat het morgen 16 tot 17 graden is waar jij loopt,
    Heel veel succes morgen

    Groetjes Mam

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Anja

Reislustige wandelaar die vanwege de voettocht naar Santiago de Compostela hier een profiel heeft aangemaakt. Bedankt voor jullie belangstelling om mij hier te volgen xxx

Actief sinds 22 Jan. 2015
Verslag gelezen: 172
Totaal aantal bezoekers 24426

Voorgaande reizen:

22 Januari 2015 - 31 December 2015

Mijn eerste reis

01 Maart 2015 - 15 April 2015

Camino de Santiago de Compostela

Landen bezocht: