12 Maart - Reisverslag uit Azofra, Spanje van Anja Francissen - WaarBenJij.nu 12 Maart - Reisverslag uit Azofra, Spanje van Anja Francissen - WaarBenJij.nu

12 Maart

Blijf op de hoogte en volg Anja

12 Maart 2015 | Spanje, Azofra

Vandaag van Ligrono naar Azofra gelopen, denk ongeveer 18 km. Het ging goed met mijn knie, eigenlijk had ik alleen pijn nadat we pauze hadden gehad ( had dan even gezeten) en dan deed mijn knie even pijn. Maar daarna was er weer niets aan de hand. Eigenlijk was dit de eerste dag dat ik kon genieten van het uitzicht, heb nog niet eerder zo fijn gelopen.was echt heerlijk

  • 12 Maart 2015 - 16:05

    Robert:

    Fijn te horen dat je weer kunt genieten. Enjoy!!!!
    Groet Robert.

  • 12 Maart 2015 - 16:09

    Mama:


    Anja geweldig dat het zo goed is gegaan mama en ik waren
    Echt heel. Bezocht .
    Om. Jou knie. Maar geweldig. Nu kun je genieten van het uitzicht
    En van het lopen. Groetjes. Papa en. Mama

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Anja

Reislustige wandelaar die vanwege de voettocht naar Santiago de Compostela hier een profiel heeft aangemaakt. Bedankt voor jullie belangstelling om mij hier te volgen xxx

Actief sinds 22 Jan. 2015
Verslag gelezen: 177
Totaal aantal bezoekers 24435

Voorgaande reizen:

22 Januari 2015 - 31 December 2015

Mijn eerste reis

01 Maart 2015 - 15 April 2015

Camino de Santiago de Compostela

Landen bezocht: