6 April - Reisverslag uit Samos, Spanje van Anja Francissen - WaarBenJij.nu 6 April - Reisverslag uit Samos, Spanje van Anja Francissen - WaarBenJij.nu

6 April

Blijf op de hoogte en volg Anja

06 April 2015 | Spanje, Samos

Gisterenavond hadden we geen keus waar we konden eten, de enige mogelijkheid was onze hostel. We hadden geen verwachtingen. Omdat we gereserveerd hadden werden we meteen naar de eetzaal gebracht, er was verder niemand (maar ja.... We moesten toch iets eten) een oud mannetje bracht ons de drankjes en vroeg niets, er was geen kaart. Soepborden werden op tafel gezet en er kwam een soep terrine met heerlijke soep met verse groenten. Daarna een kotelet met daarop een gebakken ei en frietjes en als dessert Santiago taart of een puddinkje. Het was allemaal erg lekker. Grappig he.... We hadden er totaal niets van verwacht en het was het lekkerste wat we de laatste weken hebben gegeten. Vanmorgen had dat zelfde mannetje ons ontbijt al klaar staan toen we binnen kwamen. En om 8 uur vertrokken we op weg naar Samos 22,5 km verderop. Het was een prachtige tocht, met prachtige uitzichten. De eerste 15 of 20 heb ik samen met Agnes gelopen. We liepen naast het pad op de weg, en zouden elkaar treffen in het volgende dorpje. Op een gegeven moment kregen we bericht van de gids dat het via de weg een stuk om was (maar ja.. We liepen daar nu eenmaal) en dat we maar een dorp verder af moesten spreken omdat er niets was, zelfs geen bar. We hebben heerlijk gelopen samen. Op een gegeven moment kwamen er allemaal schapen onze kant op, de hoeder liep er een stukje onder. Het laatste stuk was best wel weer pittig met enkele heuveltjes die best steil afdaalden. Aangekomen in Samos zijn we eerst op het terras maar even wat gaan eten. Het is echt weer om buiten te zitten. Heerlijk is dat!!

• 06 April 2015 - 19:19

Mama:

Alweer een dag verder ,het schiet toch al op, en nog lekker gegeten ook nog 6 dagen als het goed is fijn toch