2 maart - Reisverslag uit Luzaide, Spanje van Anja Francissen - WaarBenJij.nu 2 maart - Reisverslag uit Luzaide, Spanje van Anja Francissen - WaarBenJij.nu

2 maart

Blijf op de hoogte en volg Anja

02 Maart 2015 | Spanje, Luzaide

Ontbijt ( nou ja, een stuk brood en thee) en daar gaan we. Het begon vanmorgen eigenlijk al helemaal verkeerd. Ik stond heel snel op om te gaan douchen, heel vlug (dacht ik). Toen ik in de slaapzaal kwam was iedwereen al aangekleed en ingepakt. We douchen dus niet smorgens dacht ik hi hi...Daarna moesten we ons officieel laten registreren als Pelgrim. Door het slechte weer was de bergpas gesloten, omdat daar te veel sneeuw lag, en te gevaarlijk was. Daarom een route meer over begaanbare wegen. Berg op berg af 12 km lang, en dan ook nog eens regen is echt best wel zwaar. Nu zit ik op mijn bedje met de was om me heen hangend een beetje uit te rusten. Om 7 uur staat het pelgrimsmenu bij het restaurant aan de overkant klaar.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Anja

Reislustige wandelaar die vanwege de voettocht naar Santiago de Compostela hier een profiel heeft aangemaakt. Bedankt voor jullie belangstelling om mij hier te volgen xxx

Actief sinds 22 Jan. 2015
Verslag gelezen: 169
Totaal aantal bezoekers 24401

Voorgaande reizen:

22 Januari 2015 - 31 December 2015

Mijn eerste reis

01 Maart 2015 - 15 April 2015

Camino de Santiago de Compostela

Landen bezocht: