13 Maart - Reisverslag uit Villalobar de Rioja, Spanje van Anja Francissen - WaarBenJij.nu 13 Maart - Reisverslag uit Villalobar de Rioja, Spanje van Anja Francissen - WaarBenJij.nu

13 Maart

Blijf op de hoogte en volg Anja

13 Maart 2015 | Spanje, Villalobar de Rioja

Van Azifra naar Granon 23 km over heuvelachtige paden gelopen. Het ging prima met mijn knieën. Onderweg in in de Catedraal van Santa domino de la Calzada rondgekeken en een kaarsje voor jullie allemaal aangestoken. We waren er Ron 12 uur en hadden om 13.30 uur weer afgesproken, dus heb ik even wat rondgewandeld en een lekker kopje koffie gedronken. Daarna weer op pad. Een maal aangekomen in Granon konden we geen geschikte slaapplaats vinden. In de kerk met alleen een matras op de grond was na gisteren echt geen optie. Uiteindelijk hebben we een huis gehuurd voor 150 euro 25 op met allemaal 2 persoons kamers met een eigen badkamer en lakens op het bed. Erg luxe maar heerlijk!!! Omdat we erg duur slapen gaan we vanavond zelf pasta maken, net boodschappen gedaan en nu lekker douchen en even relaxen op mijn eigen (nou ja met Agnes) kamer. Agnes is inmiddels zo vertrouwd, in de herbergen slaap ik altijd onder of naast haar.

• 13 Maart 2015 - 19:11

Mama:

Fijn dat vandaag zo goed hebt gelopen ,wij zijn trots op je.
    Geniet van avond van de pasta.
    Slaap lekker groetjes papa en mama xxx