9 Maart - Reisverslag uit Viana de Cega, Spanje van Anja Francissen - WaarBenJij.nu 9 Maart - Reisverslag uit Viana de Cega, Spanje van Anja Francissen - WaarBenJij.nu

9 Maart

Blijf op de hoogte en volg Anja

09 Maart 2015 | Spanje, Viana de Cega

Gisterenavond ging ik naar bed met heel erg veel pijn aan mijn knieën (vooral links) kon niet slapen, heb een mummie slaapzak en kon bijna niet liggen zonder dat mijn knieën pijn deden. Vanmorgen besloten om niet te gaan lopen maar om naar de dokter te gaan. Samen met de gids met de bus naar Viana (onze volgende stop) de groep is zonder gids gaan lopen, ik hoop dat het allemaal goed gaat, maar dat denk ik wel met zo'n ervaren mensen. Eenmaal in Viana aangekomen naar een klein ziekenhuisje, waar we maar een uurtje hoefden te wachten voor onze afspraak. Tussentijds even kopje koffie gedronken. De dokter was een keurige oudere man die wel wat gewend was denk ik. Hij sprak geen Engels, maar met behulp van mijn vertaal app lukte het me toch wel. Ik heb een ontsteking aan mijn linker knie, kreeg pijnstillers, ijskompressen en 2 dagen rust voorgeschreven. Dus dat valt mee. Al doet het nog steeds veel pijn. De Hostel gaat pas om 15.30 uur open dus dat betekend dat we op een terrasje in de zon zitten te wachten. Straks gaan we op de route zitten zodat we de rest kunnen zien aankomen. Morgen ga ik dan met de bus naar de volgende stop om nog een dag uit te rusten. Hoop echt dat het dan over is en ik de camino gewoon kan voortzetten. Was best wel spannend vanmorgen, het is namelijk nog nooit in me opgekomen dat ik niet in Santiago aan zou komen. Nu maar even samen met de gids ( die zo lief was met me mee te gaan) van het zonnetje genieten.

• 09 Maart 2015 - 12:07

Mama:

HOY Anja

ik ben geschrokken van je berichtje ,ikhoop dat je niet te veel pijn hebt, en dat je overmorgen weer kan lopen.
    Laat je vandaag nog iets horen hoe het is

Mama

• 10 Maart 2015 - 19:28

Mama:

Anja wij zijn erg benieuwd hoe het met je gaat mama