10 Maart - Reisverslag uit Logroño, Spanje van Anja Francissen - WaarBenJij.nu 10 Maart - Reisverslag uit Logroño, Spanje van Anja Francissen - WaarBenJij.nu

10 Maart

Blijf op de hoogte en volg Anja

10 Maart 2015 | Spanje, Logroño


Vanmorgen met de bus van Viana naar Logrono vertrokken, de anderen gingen lekker lopen. Je staat bij de bushalte en misschien omdat ik alleen was, maar de een na de ander begon (in het Spaans) tegen me te praten. Ik versta er echt bijna niets van, maar het is wel leuk. Aangekomen in Logrona ben ik eerst maar eens lekker in het zonnetje op een heel leuk terras gaan zitten en heb een cappuccino, verse jus en pinsos Iberco besteld, je geloofd het niet maar het was echt heelijk (vers) voor 4.20. Daarna ben ik naar de Catedraal gelopen, dat is waar alle pelgrims samen komen. Eerts een kastje aangestoken op de goede afloop. En daarna tegenover op een terrasje gaan zitten, jammer dat mijn knie zo veel pijn doet als ik loop. Maar zo zitten is ook genieten hoor. De gids vond een mooi hostel waar we ook al vroeg in konden. Ik heb samen met Agnes een 2 pers kamer met eigen douche en echte handdoeken, heerlijk is dat! Iedereen ging een boodschap doen en ik ben even Naar bed gegaan met koude kompressen op mijn knie. Net lekker pinsos gegeten (wel erg vroeg voor Spaanse begrippen) maar dat hoort bij pelgrims. Morgenvroeg vertrekt de groep om 8 uur, maar ik heb kunnen regelen dat ik hier mag blijven tot 10 of 11 uur. Mijn bus Naar Ventosa vertrekt om 13.00 uur dus dat is wel heel fijn anders zou ik om 8 uur al buiten zitten. Morgen nog een dag rust en dan hoop ik dat ik weer kan gaan lopen, dit is niet wat ik bedoelde met naar Santiago lopen. Maar ik moet naar mijn lichaam luisteren. Nu lekker een kopje thee en dan naar bed

  • 11 Maart 2015 - 18:49

    Tjeerd:

    Hi Anja, wat vervelend zeg! Neem ff je rust en dan straks weer fluitend langs de paden. Sterkte. Tjeerd

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Anja

Reislustige wandelaar die vanwege de voettocht naar Santiago de Compostela hier een profiel heeft aangemaakt. Bedankt voor jullie belangstelling om mij hier te volgen xxx

Actief sinds 22 Jan. 2015
Verslag gelezen: 136
Totaal aantal bezoekers 24435

Voorgaande reizen:

22 Januari 2015 - 31 December 2015

Mijn eerste reis

01 Maart 2015 - 15 April 2015

Camino de Santiago de Compostela

Landen bezocht: