5 April - Reisverslag uit Padornelo, Spanje van Anja Francissen - WaarBenJij.nu 5 April - Reisverslag uit Padornelo, Spanje van Anja Francissen - WaarBenJij.nu

5 April

Blijf op de hoogte en volg Anja

05 April 2015 | Spanje, Padornelo

Zware tocht vandaag klim van 700 meter over de Alto San Roque naar het plaatsje Alto de Poio. Het was echt heel erg zwaar, er leek geen einde aan te komen. Grillige paadjes met stenen, maar wel een prachtig uitzicht en heerlijk weer. In een heel mooi plaatsje O cebreiro gingen we wat eten. We eten elke dag stokbrood met kaas of ham (ben ik een beetje zat) toen ik sopa zag staan ging ik vragen wat voor soep? Nou uiteindelijk begreep ik dat er brood in zat, maar uit de rest kwam ik niet uit. Het was uiteindelijk een soort knoflook brood soep best wel ok, en een keer iets anders.
Het eten begint me echt tegen te staan, we eten slecht, maar er is hier weinig te krijgen. In elk barretje hebben ze wel verse jus, en gelukkig vind ik dat heel erg lekker. Ik zit nu in bed dit te schrijven, maar ben eigenlijk te moe. Ik zal blij zijn als het volgende week is dan ben ik in Santiago en komt Jan naar me toe. Ik wist van te voren wel dat ik hem zou missen, maar zo erg.... Op de kamer is het erg koud en voor onze hostel is een terras ga daar even in het zonnetje zitten.
Ik rook vandaag 3 maanden niet, dus daar ga ik even op proosten.

  • 05 April 2015 - 17:52

    Mama:



    HOY ANJA PROFICIAT DAT JE AL 3maanden niet heb gerookt dat is op zich al een hele grote prestatie. Wij zijn erg trots op jou morgen heel veel succes en het is zo zondag
    Veel liefs papa mama

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Anja

Reislustige wandelaar die vanwege de voettocht naar Santiago de Compostela hier een profiel heeft aangemaakt. Bedankt voor jullie belangstelling om mij hier te volgen xxx

Actief sinds 22 Jan. 2015
Verslag gelezen: 274
Totaal aantal bezoekers 24403

Voorgaande reizen:

22 Januari 2015 - 31 December 2015

Mijn eerste reis

01 Maart 2015 - 15 April 2015

Camino de Santiago de Compostela

Landen bezocht: